Renginiai

Joniškio viešojoje bibliotekoje - LESTO paslaugų savitarnos vieta

  2014-08-27



Lietuvos elektros skirstomųjų tinklų operatorius LESTO, rūpindamasis klientų aptarnavimo kokybe, nuolat ieško naujų, patogių klientui aptarnavimo būdų ir kanalų.

Lietuvos elektros skirstomųjų tinklų operatorius LESTO, rūpindamasis klientų aptarnavimo kokybe, nuolat ieško naujų, patogių klientui aptarnavimo būdų ir kanalų. Atsižvelgdama į sparčiai populiarėjantį naudojimąsi elektroninėmis paslaugomis, LESTO kartu su Joniškio rajono savivaldybės viešąja biblioteka įrengė kompiuterizuotą savitarnos vietą, kurioje LESTO klientas gali įsigyti visas LESTO paslaugas per www.manoelektra.lt svetainę.
Joniškio mieste, Vilniaus g. 3 įsikūrusioje bibliotekoje LESTO klientai gali įsigyti paslaugas per savitarnos svetainę www.manoelektra.lt.
„Džiaugiamės LESTO iniciatyva ir kviečiame gyventojus užsukti į biblioteką. Čia gyventojai gali internetu greičiau ir patogiau išspręsti klausimus, susijusius su LESTO paslaugomis“, - teigia Jovita Šimkevičiūtė, Joniškio rajono savivaldybės viešosios bibliotekos direktorė.
LESTO atliktos klientų elgsenos analizė parodė, jog nemažai joniškiečių jau įvertino savitarnos svetainės privalumus.
Per šešis šių metų mėnesius www.manoelektra.lt apsilankė 4,5 tūkst. LESTO vartotojų iš Joniškio rajono - tai 63 proc. daugiau nei pernai sausį-birželį.
Šiemet liepos 1 dienos duomenimis, savitarnos svetainės registruotų privačių klientų, gyvenančių Joniškio rajone, buvo 2,6 tūkst., arba daugiau nei du kartus nei pernai liepos 1 dieną.
„Tendencijos akivaizdžiai įrodo, jog Joniškio rajone itin sparčiai daugėja LESTO klientų, besinaudojančių savitarnos svetaine www.manoelektra.lt. Joje galima užsisakyti atsiskaitymų knygelę, rasti visą reikalingą informaciją, susijusią su elektros energijos kainomis, mokėjimais, elektros energijos suvartojimu ar kitą kiekvienam vartotojui aktualią asmeninę informaciją“, - teigia LESTO Šiaurės regiono klientų aptarnavimo departamento direktorius Saulius Dauknys.
Bendrovės duomenimis, naudodamiesi savitarnos svetaine, per šešis šių metų mėnesius Joniškio rajono klientai beveik 720 kartų peržiūrėjo sąskaitas, atsisiuntė sutartis ar jų priedus, 816 kartų deklaravo skaitiklių rodmenis. Pranešimą ar įspėjimą dėl galimo elektros energijos atjungimo peržiūrėjo beveik 263 kartus.
„Dauguma LESTO klientų paprastai gauna reikiamas paslaugas ir klientų aptarnavimo telefonu 1802. Prireikus konsultacijos ar norint užsisakyti atsiskaitymo knygelę, bet kuriuo paros metu galite kreiptis trumpuoju LESTO klientų aptarnavimo telefonu 1802 - specialistai suteiks išsamią informaciją rūpimais klausimais“, - sako S. Dauknys.
LESTO, aptarnaujantis daugiau kaip 1,6 mln. klientų Lietuvoje, Joniškio rajone paslaugas teikia beveik 13 tūkst. privačių klientų.
2014 m. liepos pradžioje www.manoelektra.lt naudojosi apie 405 tūkst. registruotų klientų, tai sudaro apie trečdalį visų LESTO klientų.

Martynas Burba
AB LESTO atstovas ryšiams su visuomene
Tel. 8 5 251 4516
Mob. +370 626 369 52
martynas.burba@lesto.lt
AB LESTO - Lietuvos elektros skirstomųjų tinklų operatorius, kurio pagrindinės funkcijos: elektros energijos persiuntimas skirstymo tinklais, vartotojų poreikių tenkinimas, naujų vartotojų įrenginių ir objektų prijungimas, skirstomųjų tinklų eksploatavimas, jų priežiūra, valdymas, plėtojimas, saugumo ir patikimumo užtikrinimas. Bendrovė aptarnauja daugiau kaip 1,6 mln. elektros vartotojų visoje šalies teritorijoje. LESTO savitarnos svetainė -www.manoelektra.lt, LESTO klientų aptarnavimo telefonas visą parą - 1802.

Paskutinio redagavimo data: 2019-07-09